onsdag 1. april 2009

sliten sliten og mer sliten

off, akkurat nå har eg ein skikkelig down periode, eg e så dritt lei av skole, eg trenge virkelig påske nu.. påsken min ska bestå av selvrealisering på fjellet, stort inntak av snop og spise kjempe goe middager som mamma har lagt når me komme hjem fra fjellet...

fatte isje at det går ann å ver så sliten som eg e, e et ork å stå opp på morningane, eg e trøtte HEILE tiå, sure og fæle. stakkars andreas, for alt år ut over han t slutt.

dette va et skikkelig sutre innlegg.. men lev me det!

1 kommentar:

Goats City sa...

Eksempel på netthandel!

eg handla ei klokka på nett, betalte med visakortet såklart å venta å motta klokkå snart. så kom denne mailen : KOR SERIØST E DETTE LISSOM?

Dear Birger Olsen


Sorry to inform you that the Item 21174 is out of stock currently , could you please choose
other items instead ?
We are sorry for any inconveniences this may cause.
Hope to hear from you soon .


ishes !
Sarah