søndag 2. november 2008

London neste helg

Neste helg sette eg nasen mot London, der ska eg kosa meg samen me familien mikalsen, se på masse serverdigheter og forhåpentligvis shoppa litte grann. eller isje forhåentligvis, eg SKA! ;)

har hatt ei fantastiske helg, fredag va det dags for halloween party hos helene, eg va et spøkelse, veldig spennende.. men eg skylle på at eg hadde en edru kveld.

lørdag va ein typiske lørdag for innebandy spillere, fyst reiste eg ut og såg litt av sola- vif kampen, så spelte eg kamp me 2er laget itte på!
men uansett, det e deiligt å ha noe å se fram mot i disse lese dag tidene, eg burde vell strengt tatt begynnt å lesa, men eg e heilt t tags lause.. sjibe greier.. derfor glede eg meg vanvitti til london. eg har isje vert i london på hundre år, va der ein gang når eg va liten, ca 7 år ska eg tro mamma.




dette e noen av tingene eg ska se.
men listå for london e:
1. Madame tussaud
2. se london eye
3. se london bridge
4. se buchingham palace (eller noe sånt)
5. SHOPPA!
6. ver litt romantiske me andreas
7. kosa meg på fotball kamp (dvs. ver litt fordle)
have a nice weekend

Ingen kommentarer: