onsdag 25. mars 2009

Herrenes tale

eg lovte Rita og legge ut talen eg holdt, så her e den;

Mine herrer, det har kommet meg for øret at dere er fantastiske skapninger. Hvorfor og hva som gjør dokk så fantastiske ska eg herved prøve å dele me dokk adle samen. Når eg fekk vite at eg sko holde denne talen fekk eg litt panikk, kjenne eg egentlig den mannlige mentaliteten godt nokk t å gjør dette, ette litt fundering blei eg enige me meg sjøl om at menn e nogen herlige skapninger, dokk gjør hvertfall meg mo i kneenå og gir meg sommerfugler i magen. Eg tror eg har fonne grunnen;

Det har seg sånn at alle vett at oss kvinner ELSKE sjokolade uansett, å det e vell derfor de som like menn det vil sei alle kvinner utenom lesbiske faktisk elske mannfolkå. Men det me sjokolade e litt vittig, for me har jo forskjellige typer sjokolade akkurat som me har forskjellige typer mannfolk. Me har stratosmannen, det e han oppblåste som sitte å fise i alle situasjoner, det e han som luktå komme før mannen. Så har me jo og smilmannen, som kjent så e jo smil laget for å deles, å der finns vell nokk av de mennene som syns det e heilt greit å bli delt på av mange damer, ein bit t kver. Me har jo og crispomannen det e han heilsprø mannen som sitte å finne på vitser og andre sprø ting, han kan ofte ver morromannen i en forsamling. (nogen som føle seg troffen…. Mats??) det e jo isje rart at me kvinner elske dokk menn, dokk e på same måte som sjokolade, avhengighetsskapende.

Nå har det seg jo sånt at menn tror/vett at de e de beste skapningene, å eg må vell sei meg litt enige i dette her, ka sko me liksom gjort uten di?? Det e jo bevist at damer kan gjør 2 ting på ein gang, men mannfolk e flinke t masse de og. Så lenge de gjør ein og ein ting. Men dokk har det jo lett og, for det fyste ; dokk trenge isje å barbera dokk fra halsen og ned. (fleste parten hvertfall), der har me kvinner komt litt uheldig ut, me må barbera både legger og armhuler. Nå ska eg isje sei at eg misunne dokk skjegget, hadde vert litt spesielt me ei dama me skjegg, selv om det sikkert forekomme det og.


Men eg må ærlig innrømma at eg e sjalu på den der tissefanten nokk har dinglanes mellom beina, fy søren så kjekkt dokk kan ha det me den. Hadde eg vært mann for ein dag hadde eg uten tvil isje gjort aent enn å lekt med den. Men det som e fakta e at for kver gang dokk komme så skyte dokk ut 400 millioner spermier, det vil i teorien faktisk sei at dokk hadde kunne fordobla jordås befolkning med å komma 15 ganger, så koffår drive dokk å sløse de vekk med å kose me dokk sjøl..;) men det som e ennå kulere som dokk faktisk klare å gjør det e jo at dokk kan skrive navnet dokkas i snøen med gult, me jenter har jo litt problemer med akkurat dette her..


Men i bunn og grunn e dokk nogen rare vesen som me isje klare oss uten, me e gla i dokk, personlig så elske eg gutter. Dette kan jo selfølgelig variere fra kvinne t kvinne.


Men gutter, det komme ein dag der dokk isje lenger blir kalt gutter, ein dag vil dokk alle sammen bli ein gammal gris. Så bruk sjansen og lev mens dokk ennå e unge og damene springe velvillig itte.!
Som en liten avsluttning vil eg ramsa opp noge som gjør gutter til menn og isje kvinner.

Jeg elsker deg, skal vi ha sex
Har du lyst til å gå på kino? Skal vi ha sex
Har du lyst til å ut å spise? Skal vi ha sex
Skal vi danse? Skal vi ha sex
Jeg ringer deg i morgen. Jeg vil ha sex med deg
Slapp av, det er bare et lite kutt. Jeg er villig til å blø ihjel før jeg begynner å sutre
Jeg trenger ingen bruksanvisning, jeg er da mann!

1 kommentar:

Anonym sa...

JAG ÆLSKAR MÆNN!